Bezorgen en Retourneren

Bezorgen en retourneren

Bezorgen van uw bestelling 

Wij streven ernaar om uw gepersonaliseerde cadeau’s binnen de door ons gestelde tijd te leveren. Bij drukte stellen wij u ervan op de hoogte als het langer gaat duren.

Borduurkado’s maken wij binnen 2 dagen.

Naambeschildering op artikelen binnen 2 dagen

Grote beschilderingen minimaal 2 weken

Indien u op korte termijn iets geleverd wil hebben neem dan persoonlijk contact met ons op via

06-46040740.

Indien u het bestelbedrag per overboeking betaalt, houdt u dan rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Uw bestelling wordt na betalingsontvangst verwerkt.
Onze producten worden door My Parcel verstuurd.

Zodra uw bestelling is verstuurd ontvangt u hierover een e-mail met Track and Trace nummer om uw pakket online te traceren via www.Tracktrace.nl

Wij hanteren de volgende kosten en opties voor verzending of afhalen.

  • Verzendkosten binnen Nederland € 6.75
  • Ophalen bij ons bedrijf
  • Wij versturen ook naar het buitenland indien er meerkosten bijkomen stellen wij u tijdig op de hoogte en mailen wij u een nieuwe factuur na.

Retourneren

Onder de wet “kopen op afstand” (alleen voor particulieren) bent u gerechtigd uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Dit is niet geldig voor gepersonaliseerde cadeau’s met uitzondering als wij een fout hebben gemaakt in uw geleverde cadeau.

U dient te allen tijde ons eerst per mail te informeren als u dit product wilt retourneren met een geldige reden.

Wij nemen het product niet terug als

– Als de cellofaan verpakking geopend en of beschadigd is.
– Als een artikel beschadigd is of gebruikssporen heeft.
– Als de verpakking beschadigd is en of gebruikssporen heeft.
– Als een verzending incompleet is. (dus ook eventueel gratis toegevoegde producten dient u te retourneren)
– Als de artikelen gepersonaliseerd zijn.

Box7even is niet aansprakelijk voor de naam geboortedatum als deze door de klant foutief ingevoerd zijn.
Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

Om uw retourzending z.s.m af te handelen verzoeken wij u uw ordernummer,naam en telefoonummer met reden van retour sturen te sturen naar info@box7even.nl.

Nadat wij met u contact hebben gehad kunt u het pakket retour sturen.

Indien wij zelf de fout hebben gemaakt zal ik u een kosteloos retouretiket toesturen die u op uw pakket kan plakken, indien het de fout betreft of niet geldige reden van retourzenden van klant dient u zelf uw verzendkosten te betalen.